Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

30 October 2012

Teman tapi mesra :') My boo ♥

AMIRUL ASYRAF
Ini boyfriend, bestfriend, husband scha malek ;) Hehe. Iloveyou. Dia bukan kaseh sayang aku tau tau ;) Hehe jangan salah faham oke awak-awak :D Nak bagitahu, dia ni segalanya bagi aku. Kalau aku ada bf, aku takkan pernah abaikan dia. If oneday bf aku suruh aku tinggalkan dia. Aku takkan tinggalkan dia, and aku akan tinggalkan BF aku sendiri :') Yee memang dia important bagi aku. Selalu buat aku gelak, sabar dengan perangai aku. Dia nak aku jadi awek dia. But, aku takboleh jadi hak milik dia. Tahu dia ni PLAYBOY orangnya ;') Hehehe, boo sayangg. I nak you tahu i sayang you sangat-sangat :) Hehe, i buat apa-apa kat you. You still sabar kan dengan i? Hahaha. Ingat you, i sentiasa ingat janji-janji you dekat i ;) Soryyy sebab i tkdapat terima you :'/ You tahukan sebab apa? Hehehehe, ILOVEYOUSAYANG
 
p/s : Hey girls! Sesiapa jadi milik dia, please hargai dia boleh? ;) Hehe. And faham relay aku dengan dia hanya kawan sahaja ;') Thanks ;*