Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

30 October 2012

ILOVEYOU SAYANG :* Capital C J ♥

 Aku sayang si Bunced aku nih :)
Hanya kawan and tidak lebih. Hehe, dia ni insyaallah taklama lagi jadi hak milik aku :) Insyaallah. Tak janji. Hehehe, dia baik dengan aku. Dia faham aku. Dia takpernah nak tinggalkan aku even sekejap. *dalam handphone lah*. If dia nak tinggalkan aku, dia akan cakap *Japtau, I nak buat ni ni ni* Macam tu lah. Hahaha, dia ni manja. ingat lagi first meet dia. Haha. Dari kota datang tempat aku dengan sekejap je. Haha ingat dia main-2. Hahaha, sanggup dia. Haha semalam? Lagi lah, dia sanggup redah hujan ;D Hahaha. Comel je dia ni bila dia ketawa. Hahaha. Tak bosan lepak dengan dia. Sebenarnya, takut nak terima dia. Aku takut dia tak hargai aku macam mana Ekok tak hargai aku :'/ Hmmpppp. Harap-harap dia tak macam ni okay? ;) Hihik, Jun sayangggg, if I terima you. Apa janji-janji you kat i? And i nak janji-janji you tu kekal sampai kita boleh jaga relay dengan elok? I if dah sayang lelaki, i akan sayang dia betol-betol. I taknak, you mula-mula je you cakap, you sayang i semua. But, bila i accept you. You abaikan i, macam ekok buat i :') I nak you yang terakhir buat i boleh? I nak you always dengan i. And sentiasa ada masa bila i nak meet you :'/

P/s : *Girls, if dia ni Hak milik kau, please bagitahu awal-awal yee sebelum dia jadi hak milik aku :')