Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

09 October 2012

Hi, i'm single now :')

Mencuba dan terus mencuba :') 
Hi, aku dah single since 04/10/2012 
Aku yang mintak break dengan HA. Tahu sebab apa? Aku taktahan hidup dengan penipuan dia selama aku couple dengan dia. Dia selalu cakap dengan aku. Since motor 125zr dia hilang. Aku berubah? :'/ Fuck! Aku takpernah pandang motor kau :') if aku pandang. Hari-2 aku suruh kau bawak aku jalan-2 naik tupai kau doe :') Ni? Sekali pun aku takpernah doe duduk atas sit motor kesayangan kau tu :') Lega bila dapat lepaskan kau. Jujur, berat sangat aku nak lepaskan kau sebenarnya :') Tapi? Hidup and perasaan aku pun ada maruah doe :') Janji kau, tinggalkan janji je :') Aku sedih. Aku ingat, bila kau dah jumpa parents aku, aku jumpa parents kau. Kita boleh kekal sampai jinjang pelamin. But? Masuk sebulan, kau mula berubah :') Tak sangka relay aku dengan kau sampai 24/9 - 04/10 :')  Takpe, aku rela lepaskan kau daripada tanggung sakit sorang-2 :') Thanks sebab kau pernah jadi separuh life aku. I miss you so muchh!!