Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

12 October 2012

Cinta Mati  
-------------------------------------------------------------------
Hi, budak dalam gambar kat atas nih. Kepunyaan scha sekarang ;) Milik aku. Aku couple dengan dia, parents aku taktahu. Sebab si pundek ni taknak bagitahu nama dia -.- Bangang! Grr, haha. K mula-2 aku kenal dia dari FACEBOOK jugak lah. Haha. Dia chat aku semua. K mula-2 berYOU I YOU I ;) Hahaha, lepastu. Aku ada masuk satu status dia yang pasal dia "SINGLE" lah. Haha. So, berKAU AKU lah cite die dari situ. Number dah lama ada dalam handphone. So berwhatsapp lah ^^ Nak katakan tiap hari lah aku whatsapp dengan Bunced aku nih. Lepastu dapat tahu dia couple dengan member aku. Aww's Cullen ;') Haha. Takpe. Sebab time tu aku member lagi dengan dia. Haha.  Ok lah kan. Lama dalam berapa hari tk whatsapp. Dia whatsapp aku. Cakap "Aku dah break dah dengan Kawan Baik kau tu". Aku cakap lah, "Siapa kawan baik aku?". Dia kata "Cullen lah". Hahahaha. K malas nak cite. Lepastu tiap-2 hari whatsapp ;) Hehehehe, manja-2. Lepastu, dia tanya aku mcm-2 semua pasal ijat ;') Kira dia ni macam tempat aku luahkan perasaan lah if gaduh or what. Heehe, lama-2. Dia cakap dia sayang aku :'O *Macam takpercaya lah kan?* Kawan-2, aku break dengan ijat. Dia terus mintak couple dengan aku :'O Tak terima dia lagi. Cuba uji dia macam-2, kayy dia sabar dengan perangai aku. Takpernah stop whatsapp aku. Dalam takpernah dia tak call aku. Lepastu kerap pulak dia call aku :D Hehe, suka lah cite dia kan? Hihi. Aku ajak dia buat fake relay sebab nak jeleskan Aww's cullen :') Dia ngadu kat aku bagai lah kan. K takpelah. Ikut jela kan. Sebab, dia ada send image kat whatsapp aku. Pasal aww's cullen buat status. Tp taktahu lah tuju kat sape. But, macam aku. Sokayy lah kan. Malas nak bergaduh. Aku diam :) Dah buat fake semua. K, dia gentle. Cakap dia betol-2 sayangkan aku semua. Haha. Terbaikk! Last-2 aku accept dia. Date 10/10/2012 (08:15pm) Wednesday Kayyy, start situ dia kepunyaan aku ^^ Haha, so perempuan-perempuan jangan lah nak ambik dia dari aku okay? Aku mohon.

P/s : Biyyy, aku taknak kau tak reti hargai aku faham! Aku terima kau sebab aku rasa kau jodoh aku *cehh berangan jap*. Please, aku serik kena GAME dengan lelaki. Aku nak kau aku punya, Aku kau punya ;'*