Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

16 September 2013

Gadis malang :')

Hai hai :')
Kembali menjadi kepunyaan orang. Hehehe, tapi? Saya tak bahagia dengan dia. Hanya tuhan je tahu perasaan aku macam mana dekat seseorang tu. Tapi entahlah. Hati ni sebenarnya takboleh dengan mana mana lelaki lah :') Aku nak dia balik. Tapi? Jodoh aku dengan dia tak panjang. Ya allah, sempurnakanlah hidup aku ya allah. Aku ingin kebahagiaan. Bukan penderitaan :') Cukup dulu dengan Amar. Kenapa sekarang dgn Junsi? Ya allah. Aku sayang die :'( Aku rindu die :'( Aku selalu senyum bila dia texting aku or call aku :') Rasa macam dia always ingat aku :') Aku ni kejam ke? Semua lelaki aku couple, tapi aku susah nak sayang macam mana aku sayang junsi :'( Aku doakan kebahagiaan dia dan aku berharap aku jumpa permata hati aku lepas diaaaa :') JUNSI! SAYA RINDUKAN AWAKKKKKKKKKKKKKKKK ! :'(