Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

15 May 2013

Alahai. Tetap senyum walaupun awak sudah bahagia dearEX :')

Alhamdulillah, dia bahagia dengan orang yang dia sayang :') Saya doakan awak bahagia okay? :') Tak ku sangka tak ku duga sayang. Apa yang kau agak aku dengan HA, macam tu lah aku agak kau dengan ES :') Aku dengan HA macam takdepape. Jangan sangka aku bahagia dengan dia macam mana aku bahagia dengan kau dulu :') Ya allah, hari ni genap sebulan kita break wehh :') Saya terlalu sayangkan awak :'( Kalau lah dunia aku yang punya, aku dah putarkan dah bumi ni ke 30/10/12 :') Orang terdekat saya je tahu, macam mana saya sayangkan awak :') Mama ada doakan saya supaya saya dengan awak kembali bersama :') Mama suruh saya merayu dengan awak. Tapi, maaf. Tu bukan cara saya untuk dapatkan awak semulaa :') Saya bukan perampas :') Sekarang, ES hak milik kekal awak :') Bekas kaka angkat yang tikam saya dari belakang, tak sangka die sanggup buat adek dia sendiri macam ni. Padahal dia tahu saya sayangkan awak macam mana :'( Ya allah, susah nak percaya yang awak milik orang lain sekarang :') Ingat! Cinta saya terhadap awak takkan ada tanda noktah!!!!!!! :'(