Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

04 September 2012

Senyuman ku semua adalah palsu :')

Girlfriend Hamirul Aizat :)
Yeah, aku bahagia dengan aizat. Tapi, aku bosan :'/ Hari² jarang text dengan Aizat :') Hmm. Couple punt macam tak. Aku rindu dia yang mula² aku rapat dengan dia dulu :'/ Time rayaa :') rinduuuu doh! And serius aku rindu semua ex-boyfriend aku :') Yang selalu contact aku sekarang. Farez & Amer Hanya ex-boyfriend saja. Tidak lebih. Farez and amer tunggu aku weyy :') Taktahu nak pilih mana. Amer? Aku taktahu apa punca aku break dengan dia :') Tapi farez? Hmm.Susah nak terima sampai sekrang sebab apa aku break dengan dia. Gentle lah. Rindu nak dengar dorang ketawa :') Haritu, spent time dengan amer. Happy je aku tengok dia gelak :') jejalan dengan dia. Huhhh, tapi sayangg. Time tu aku couple dengan Aizat :') Haihh, aku taktahu. Kenapa aku dengan aizat. Aku yang jadi lurus :') Means mcam, terima je apa dia nak control. Why ha? Selalunya. Lelaki yang aku couple. Semua tak berani control aku. Aja tukar sim pun taknak. Why haa? Weird --' Maybe, Aizat jodoh aku :'/ Betol ke? :'O omg! ibu dia, insyaallah dah boleh terima aku. Mama punt insyaallah ;') Habis je sekolah, Aizat ajak aku tunang :'O Hmm. Confused weh!! Fakkk :'( Aku sayang siapa sebenarnya ni weyyy! Farez? I'm still love him. But, so difficult want to getback with him. Same like Amer :'( Silent for a few days :'( Bye :'(