Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

31 August 2012

Rindu ♥

MUHAMMAD HAMIRUL AIZAT BIN HAMIDUN 
Hi, lama tak update blog :'o Selalunya update pasal FA. now, in memories. Dia pun dah bahagia adek aku cakap. Alhamdullillah ;') DearEx, never forget you :) Now, Hamirul Aizat is my boyfriend, my friend, my stronger and everything him Aku kenal dia dah lama. Since aku couple dengan FA.  Jarang contact dengan Aizat. Hoho, time raya. Dia call :O selalu buat aku gelak. Tk kira time bila je ohh :') Kami mula bersama pada tarikh 240812 . Yeah, dia bukan pertama dalam hidup aku. Insyaallah, dia terakhir buat aku. Bie, honestly. I love you so muchh! Mama ayah dah pun jumpa bie. Hope, kau faham aku. Kau kata aku lain, tak macam gf member2 kau yang suka kikis duit ;') Ouh sure, i'm not like that. Asalkan, kau ikhlas mencintai aku. Hal lama aku dengan ex aku. Please, lupakan :') And please, jangan curang dengan aku. Aku serik! Serik sangat. Loveyou bie