Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

07 July 2012

Moment ♥

ILOVEYOU  
-----------------------------------------------------------------------
Hee, k kami jumpa tak dirancang ;) Hihi, k nak story. Dia kepunyaan aku lah ;* Hee. Sayang die even aku always tinggalkan dia. But hati tetap ada dia lah. Apa apa pun jadi kan weyy, sayang aku kat die tak akan pernah hilang :') Percaya lah. Sebab aku tak sanggup tengok die bahagia dengan perempuan lain selain aku. K aku nak hilangkan perasaan aku "fall in love" dengan seseorang tu. Aku taknak gf die takut dengan aku and terpaksa sorok kan relay. Aku nak jadi cinta terakhir farez ;') Please, jangan tipu aku lagi sayang. Aku tak mampu lah nak simpan semua kesalahan kau. Kau dah pun buat aku ketawa mcam tahun tahun lepas ;') Aku tak pernah bahagia macam ni wey ;') Sayang, if kita ada jodoh. Kita kahwin k? ^^,V
----------------------------------------------------------------------------------
FiqYamsoi Dianah Here
Ouhh Scha Farez Azdha
Muhd Faiz Eyla Chumud
-------------------------------------------
Haa haa, set set couple. Fuyoooooooooooo ;*
K, dorang sahabat baru lama and kekasih hati saya ;') Jangan amik dorang dari aku boleh? Hehe, k enjoy outing dengan dorang harini. Lagi lagi nampak menyakat si butut aku Farez Azdha . Hehhe. Sorry sayang. Eh bila nak macam ni lagi? Eh dillo? Hehe lupa lah. Takpernah jumpa, tetiba jumpa mcam dah lama kenal. Haha. Rilek lah. Mind kena open luas luas. Buat apa nak tutup kan? Haha. Kita sekepala lah sayang. K kau terbaik lah sayang. Hehe, And thanks jugak korang sebab suruh aku together balik dengan boo aku ;') Hehe. Thanks sayang