Nur Shaerra Binti Abdul Malek | 17 tahun | Keramat setiawangsa | SINGLE

Hey Stalker ♥

05 July 2012

► Gift dari dia :'D

_______________________________
Thankyou Fariz
-----------------------------------------------------------------
Hehe thanks sayang sebab bagi "Teddy Bear" ni. Sempena apa pun aku taktahu lah. Hehe even teddy ni comel/kecik pun kan kan. Ia amat berharga buat aku oh. First gift dari gelang, tapi mama tak bagi pakai :'( Sedih sangat -,-' Teddy ni second gift dari dia ;') Comel sangat teddy ni. sumpah. Aku tidur lena bhai when aku peluk kuat kuat ;p Haha. K sayang. aku nak jadi cinta terakhir kau boleh? Bahagia lah sial dengan kau. Sumpah, takde gaduh gaduh dah kan kan? ;'p Hihi, nak forever macam ni boleh diy? Hee, thanks sebab buat miy happy. K, aku akan lupakan dia k? Hee, tak kesah lah. Aku tahu kau dah tak percaya kan aku kan? But sokeh, salah aku sendiri yang buat kau hilang kepercayaan kat aku ;') I'm sori sayang, aku janji takkan buat benda yang sama dah k. Taknak hilang kau walau apapun terjadi. Kehilangan mu amat berat bagi ku di saat ni. Eceh awi dalam sembilu :D Haha. Act, rabu pagi lepak dengan kau. Memang the best gila lah. Haha, dalam hujan pulak tu. Haha, kesian kau lencun datang dari rawang (; I'm apperiaciate of you and terharu sayang. Haha, even time tu kau memang kacau pagi aku -,- Watlek je. Haha. Happy with you Farez
----------------------------------------------------------------------------------------